IMDB 6.0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Grégoire Ludig , Pierre Deladonchamps , Sara Giraudeau

کارگردان: Murielle Magellan

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم صفحه خالی

دانلود فیلم صفحه خالی La page blanche 2022

داستان فیلم در مورد الوئیز است که یک زن جوان است که در پاریس زندگی می‌کند. او یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد. او نمی‌داند که نامش چیست، از کجا آمده است، و چه کار می‌کند.

الوئیز شروع به تحقیق در مورد گذشته خود می‌کند. او متوجه می‌شود که یک فروشنده کتاب است و در یک رابطه عاشقانه با مردی به نام ماتیو است. اما او هنوز هم چیزهای زیادی در مورد خود و گذشته خود نمی‌داند.

در طول فیلم، الوئیز با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. او باید یاد بگیرد که چگونه با زندگی بدون خاطره کنار بیاید. او همچنین باید با گذشته خود و خاطرات از دست رفته خود روبرو شود.

فیلم صفحه خالی در سال ۲۰۲۲ توسط کشور فرانسه ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای کمدی و فانتزی و عاشقانه به تولید رسیده است. صفحه خالی توسط Murielle Magellan کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Sara Giraudeau و Pierre Deladonchamps و Grégoire Ludig اشاره کرد. فیلم La page blanche یک فیلم شیرین و دلپذیر است که به موضوعاتی مانند هویت، خاطره، و عشق می‌پردازد. این فیلم با بازی خوب بازیگران و کارگردانی روان، مخاطب را جذب می‌کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x