IMDB 5.6

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Aadukalam Naren , Muruganandam , Neha Jha

کارگردان: Martin Nirmal Kumar

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم دیوا ماچان

دانلود فیلم دیوا ماچان Deiva Machan 2023

داستان فیلم در مورد کارتهی یک جوان ساده‌دل روستایی است که از زمان کودکی یک سوارکار مرموز در خواب وی ظاهر می‌شود. این سوارکار به کارتهی می‌گوید که او یک قهرمان است که باید از روستایش در برابر یک شیطان محافظت کند.

کارتهی که از این موضوع گیج شده است، تصمیم می‌گیرد برای یافتن حقیقت به شهر سفر کند. در شهر، او با **سارا**، یک دختر جوان ثروتمند آشنا می‌شود که به او کمک می‌کند تا به توانایی‌های خود پی ببرد.

کارتهی و سارا با کمک یکدیگر، شیطان را شکست می‌دهند و روستایشان را نجات می‌دهند.

فیلم هندی جدید فیلم دیوا ماچان (Deiva Machan) یک فیلم کمدی فانتزی به زبان تامیل هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی مارتین نیرمال کومار در اولین کارگردانی خود است. در این فیلم ویمال، پاندیاراجان و آنیتا سامپات در نقش اصلی و نها جا، بالا سراوانان، آدوکلام نارن در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

فیلم دیوا ماچان یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده است که با داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مخاطبان را به وجد می‌آورد. فیلم از شوخی‌های کلامی، موقعیتی و فیزیکی برای ایجاد خنده استفاده می‌کند.

بازی بازیگران در فیلم به‌ویژه **ویمال** و **آنیتا سامپات** بسیار خوب است. **ویمال** در نقش کارتهی، یک قهرمان ساده‌دل و مهربان، بازی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. **آنیتا سامپات** نیز در نقش سارا، یک دختر جوان باهوش و شجاع، بازی بسیار جذابی دارد.

فیلمبرداری فیلم نیز بسیار خوب است. **مارتین نیرمال کومار**، کارگردان فیلم، از تصاویر زیبا و رنگارنگ برای ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده استفاده می‌کند.

در مجموع، فیلم دیوا ماچان یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده و جذاب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x