IMDB 6.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Dylan O'Brien , Kaya Scodelario , Thomas Brodie-Sangster , Will Poulter

کارگردان: Wes Ball

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم دونده هزارتو

دانلود فیلم دونده هزارتو The Maze Runner 2014 از ناب مووی

توماس که در آسانسور از خواب بیدار می شود و هیچ چیز از گذشته خود را به یاد نمی آورد، وارد دنیایی متشکل از سی پسر نوجوان می شود، همه آنها بدون خاطرات گذشته، که یاد گرفته اند تحت مجموعه قوانین خود در یک محیط کاملاً بسته زنده بمانند و با کشاورزی خود زندگی کنند و زندگی کنند. تدارکات. با ورود پسر جدیدی که هر سی روز یک بار از راه می رسد، گروه به مدت سه سال در “گلید” بوده اند و سعی می کنند راهی برای فرار از طریق هزارتویی که فضای زندگی آنها را احاطه کرده است (که توسط هیولاهای سایبورگ به نام “گریورز” گشت زنی می کنند، بیابند. وقتی دختری در کما با یک یادداشت عجیب از راه می رسد، آنها شروع به قطع امید کرده اند و دنیای آنها با تقسیم شدن پسرها به دو دسته شروع می شود: آنهایی که می خواهند جان خود را برای فرار به خطر بیندازند و آنهایی که می خواهند به چیزی که دارند آویزان شوند. و زنده بمانند.

دانلود فیلم جدید دونده هزارتو زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم دونده هزارتو محصول سال ۲۰۱۴ کشور های آمریکا و انگلستان در ژانر های اکشن ، معمایی ، علمی تخیلی و هیجان انگیز میباشد. فیلم دونده هزارتو ۱ توسط Wes Ball کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Dylan O’Brien, Kaya Scodelario, Will Poulter در آن ایفای نقش کرده اند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علمدار
علمدار
1 سال قبل

سانسور شده هست؟

حامد
حامد
1 سال قبل

فیلم که بخش نخست از تریولوژی میز رانر هست بر اساس داستانی از “جیمز دَشنر” و به کارگردانی “وِس بال” ساخته و در “باتِن روژ” لویزیانا فیلم برداری شده است. پیرنگ داستان گروهی سی نفره از پسران را نشان می دهد که در داخل ساختاری هزارتو مانند با دیوارهای بتنی و دروازه های غول آسا احاطه شده و افراد آذوقۀ خود را ماهی یک بار از یک آسانسور که از دل زمین بالا می یاد دریافت می کنند. هر روز یکی از دروازه ها باز می شود و دو نفر از پسرها که دونده هستند برای کاوش هزار تو بداخل آن… بیشتر بخوانید

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x