IMDB 6.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Craig Fairbrass , Ricci Harnett , Terry Stone

کارگردان: Julian Gilbey

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم خیزش سرباز پیاده

خیزش سرباز پیاده (Rise of the Footsoldier) 2007 یک فیلم گانگستری بریتانیایی است که توسط جولیان گیلبی کارگردانی و توسط ویل گیلبی، ریچی هارنت، زاکری آدلر، اندرو لاودی و نیک نورن نوشته شده است. این فیلم بر اساس زندگی کارلتون لیچ، یک گانگستر واقعی، ساخته شده است.

داستان فیلم در دهه ۱۹۸۰ در لندن اتفاق می افتد. کارلتون لیچ (ریچی هارنت) یک جوان بی مایه و بی هدف است که به دنبال پول و قدرت است. او با گروهی از گانگسترها آشنا می شود و به زودی خود را در دنیای جنایتکار لندن می یابد.

کارلتون در ابتدا در کارهای کوچکی مانند قاچاق مواد مخدر و قمار دست دارد. اما او به زودی جاه طلبی بیشتری پیدا می کند. او شروع به همکاری با گروه های گانگستری بزرگتر می کند و به زودی به یکی از قدرتمندترین گانگسترهای لندن تبدیل می شود.

اما زندگی گانگستری کارلتون بدون خطر نیست. او باید با رقبای خود مبارزه کند و همچنین از پلیس فرار کند. در نهایت، کارلتون به قیمت از دست دادن همه چیز، از جمله خانواده و دوستانش، به اوج قدرت می رسد.

خیزش سرباز پیاده فیلمی خشن و پرتنش است که به خوبی دنیای گانگستری لندن را به تصویر می کشد. بازی ریچی هارنت در نقش کارلتون لیچ تحسین منتقدان را برانگیخت. این فیلم با بودجه ای در حدود ۱ میلیون پوند ساخته شد و بیش از ۴ میلیون پوند در سراسر جهان فروش کرد.

در مجموع، خیزش سرباز پیاده یک فیلم گانگستری خوب است که طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. این فیلم داستان زندگی یک گانگستر واقعی را به تصویر می کشد و به خوبی دنیای خشونت بار و خطرناک گانگستری را به نمایش می گذارد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x