IMDB 5.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Joseph Marcell , María Gabriela de Faría , Will Beinbrink

کارگردان: Alejandro Hidalgo

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم جنگیری خدا

دانلود فیلم جنگیری خدا The Exorcism of God

فیلم جنگیری خدا (The Exorcism of God) یک فیلم ترسناک و درام محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی الخاندرو هیدالگو و نویسندگی هیدالگو و سانتیاگو فرناندز کالوته است. در این فیلم، ویل بینبرینک، ماریا گابریلا دی فاریا، جوزف مارسل، راکل روخاس، ایران کاستیلو، آلفردو هررا، یوهانا وینکل و نوریا گیل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد پیتر ویلیامز، یک کشیش آمریکایی است که در مکزیک کار می‌کند. او در جریان یک جن گیری تسخیر شده و در نهایت مرتکب یک عمل وحشتناک می‌شود. هجده سال بعد، عواقب گناهش دوباره به دامان او می‌آیند و بزرگترین نبرد را در درونش به راه می‌اندازند.

دانلود فیلم جدید جنگیری خدا

فیلم جنگیری خدا محصول سال کشور مکزیک و venezuela و آمریکا در ژانر میباشد. جنگیری خدا توسط Alejandro Hidalgo کارگردانی شده و بازیگرانی همچون María Gabriela de Faría و Joseph Marcell و Will Beinbrink در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم جنگیری خدا با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. آنها بازی بازیگران، داستان مهیج و ترسناک و فیلمبرداری آن را مورد ستایش قرار دادند. این فیلم در جشنواره فیلم Fantastic Fest برنده جایزه بهترین فیلم در بخش Midnight X-Treme شد.

فیلم جنگیری خدا یک فیلم ترسناک خوب است که داستانی جذاب و دلهره‌آور را روایت می‌کند. بازی بازیگران در این فیلم عالی است و کارگردانی هیدالگو نیز تحسین‌برانگیز است. اگر از فیلم‌های ترسناک با مضامین مذهبی لذت می‌برید، این فیلم را به شما توصیه می‌کنم.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x