IMDB 6

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Patrick Wilson , Rose Byrne , Ty Simpkins

کارگردان: Patrick Wilson

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم توطئه آمیز 5 در قرمز

دانلود فیلم توطئه آمیز ۵ در قرمز Insidious The Red Door 2023

لامبرت ها ۱۰ سال پس از آخرین قسمت، زمانی که دالتون کالج را شروع می کند.

فیلم توطئه آمیز ۵ در قرمز در سال ۲۰۲۳ توسط کشور کانادا و آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای ترسناک و معمایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. توطئه آمیز ۵ در قرمز توسط Patrick Wilson کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Ty Simpkins و Patrick Wilson و Rose Byrne اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم توطئه آمیز 5 در قرمز ، Insidious The Red Door

حداقل پاتریک ویلسون هنوز به “موذیانه” اهمیت می دهد. ویلسون که جزء اصلی جیمز وان آیورس است (او همچنین در سریال «احضار» بازی می‌کند)، اولین کارگردانی خود را با «موذیانه: در قرمز» انجام می‌دهد. او همچنین در این فیلم بازی می‌کند و نقش پدر محافظ جاش لمبرت را در فیلم‌های Insidious و Insidious: Chapter Two دوباره بازی می‌کند. در کلاسیک “چرا لعنتی نه؟” او در سبک دیپ فرنچایز، یک شماره هارد راک را نیز با گروه سوئدی گوست در تیتراژ پایانی اجرا می کند. (آیا می دانستید پاتریک ویلسون می تواند آواز بخواند؟ نه من.)

«در قرمز» پنجمین و ظاهراً آخرین فیلم «موذیری» است. و با توجه به این نکته که هرگز نمی‌توانید به پایان یک فرنچایز ترسناک اعتماد کنید وقتی می‌گوید تمام می‌شود، خلاصه‌ای نسبتاً رضایت‌بخش به داستان خانواده لمبرت ارائه می‌کند. آنها از سال 2013 در فیلم Insidious غایب بودند، زمانی که Blumhouse روی شخصیت روانی مادرانه لین شی، Elise Rainier در یک رشته پیش درآمد تمرکز کرد. (اگرچه او در دومی فوت کرد، اما در اینجا ظاهر می شود، زیرا دوباره – چرا که نه؟) و در زمانی که سریال دور بود، خیلی اتفاق افتاده است.

دالتون لمبرت جوان (تای سیمپکینز) از یک پسر کوچک تسخیر شده به یک دانشجوی هنر 19 ساله متفکر تبدیل شده است که ترم اول تحصیل خود را در دانشگاه آغاز کرده است. پدر و مادرش جاش (ویلسون) و رنای (رز برن) از هم جدا شده اند. و مادربزرگش لورین که نقشی در نجات دالتون از شر ارواح شیطانی The Further داشت، درگذشت. دالتون سفرش به The Further را به یاد نمی آورد، جاش هم. فیلم با صحنه‌ای آغاز می‌شود که در آن دو نفر از یک هیپنوتیزور دستور می‌دهند تا یک سال کامل از زندگی خود را فراموش کنند.

این به سرعت قابل توجهی انجام می شود – اگر “در قرمز” یک PSA ضد مواد مخدر بود، شعار آن این بود: “هیپنوتیزم: حتی یک بار”. شمارش معکوس از 10 تمام چیزی است که برای پاک کردن تکه های عظیم ذهن لامبرت ها لازم است، و این خاطرات به همین راحتی زمانی که از دالتون خواسته می شود تمرین مدیتیشن را در کلاس نقاشی خود انجام دهد دوباره زنده می شوند. «در قرمز» کمی با طنین هنرمندانی بازی می‌کند که در فیلم‌های ترسناکی مانند «آب‌نبات شیطان» دیده می‌شوند، آثاری را که دارای تصرف یا به‌طور غیر طبیعی می‌سازند، خلق می‌کنند. اما بیشتر زمان اجرای آن صرف کاوش در چیزی می شود که کمتر الهام گرفته شده است.

در اینجا، هدیه جاش و دالتون برای فرافکنی اختری فقط یک پدیده مرموز نیست. این همان اره قدیمی تروما و بیماری روانی ارثی است که از زمان “ارثی” فیلم های ترسناک را ویران کرده است. این به شکل افشاگری‌هایی درباره پدری که جاش هرگز نمی‌شناخت، آشکار می‌شود، که با گناه جاش و رنجش دالتون از طلاق همپوشانی دارد. این پر زحمت ترین استفاده از این استعاره در سال های اخیر نبوده است – این یکی دیگر از فیلمنامه نویسان همکار اسکات تیمز است، «هالووین می کشد». اما در این مرحله آنقدر تم معمولی است که تمام علاقه را از درام خانوادگی می کشد.

بازخوانی سایر فیلم‌های «موذیانه» نیمه کاره است و به نظر می‌رسد «در قرمز» پس از مدتی از تلاش برای جا افتادن همه قطعات دست می‌کشد. چیزی که کار می کند مشتی ترس در نیمه اول فیلم است. ویلسون به‌عنوان کارگردان، ثابت می‌کند که به اندازه‌ی کافی با مکانیزم ترس از جامپ آشنا است – واضح است که او چند چیز را از کار با وان در تمام آن سال‌ها برداشت – تا به مخاطبان آنچه می‌خواهند بدهد. صحنه اولیه ای که جاش در حالی که در داخل دستگاه ام آر آی به دام افتاده پیرزنی وحشتناک را دچار توهم می کند، به خوبی انجام شده و با داستان فرعی مرتبط است که جاش به دنبال درمان خستگی مداوم و مه مغزی است. (کووید طولانی؟ نه، بیشتر!)

با این حال، هنگامی که طرح اصلی کالج محور شروع می شود، فیلم به آرامی به سمت یک پایان غم انگیز سقوط می کند. از نظر بصری، ویلسون وفادارانه ظاهر مه آلود فیلم های قبلی را بازسازی می کند. «نوک نوک لاله‌ها» تینی تیم در اتاقی پر از عروسک‌های شکسته، جایی در فضای منفی The Further می‌چرخد. همه اینها خوب است – همانطور که شوخی‌ها، شخصیت‌های فرعی، و امتیازاتی که به امتیاز PG-13 فیلم داده شده است، با جایگزین کردن گور آشکار با استفراغ و آرایش ساختگی پنکیک. ویلسون در نقش جاش بسیار خوب است، اما این قابل انتظار است. او کسی است که هنوز روی همه چیز سرمایه گذاری می کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ilya
ilya
1 سال قبل

ببخشین بدون سانسوره ؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x