IMDB 7.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Allison Williams , Bradley Whitford , Daniel Kaluuya

کارگردان: Jordan Peele

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم برو بیرون

دانلود فیلم برو بیرون Get Out 2017

داستان فیلم درباره کریس واشنگتن (کالویا)، یک مرد سیاه‌پوست است که قرار است با نامزد سفیدپوست خود، رز آگایر (ویلیام‌ز)، به دیدار خانواده او برود. کریس از ابتدا احساس راحتی نمی‌کند و رفتار خانواده آگایر با او عجیب به نظر می‌رسد. او متوجه می‌شود که خانواده آگایر به یک فرقه مرموز ملحق شده‌اند که به سرقت بدن‌های سیاه‌پوستان برای زنده کردن اجساد سفیدپوستان مرده می‌پردازد. کریس باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، از آنجا فرار کند.

برو بیرون (۲۰۱۷) یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جوردن پیل است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به دنیل کالویا، کاترین کینر، الیسون ویلیامز، برادلی وایتفورد و کلب لندری جونز اشاره کرد.

برو بیرون با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۷ شد.

این فیلم به دلیل داستان جذاب و پرتنش، بازی خوب بازیگران، و مضامین اجتماعی قدرتمند آن مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی کالویا به عنوان کریس واشنگتن تمجید کردند. همچنین کارگردانی پیل و داستان فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

برو بیرون به عنوان یک فیلم ترسناک مدرن و تأثیرگذار شناخته می‌شود. این فیلم با بررسی موضوع نژادپرستی در آمریکا، بحث‌های زیادی را در جامعه ایجاد کرد.

۳ ۱۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x