IMDB 5.5

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Brian George , Georgina Reilly , Wilson Bethel

کارگردان: Marian Yeager

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم اگه می تونی منو بگیر

دانلود فیلم اگه می تونی منو بگیر Match Me If You Can 2023

با کمال میل! فیلم “Match Me If You Can” (مچم کن اگه میتونی) که در سال ۲۰۲۳ اکران شد، یک کمدی رمانتیک جذاب است که داستان کیپ پارسونز (Georgina Reilly)، یک نابغه کامپیوتر را روایت می کند که پس از رد شدن توسط یک برنامه محبوب همسریابی به نام iPromise، علیه آن قیام می کند.
[Image of Movie poster for Match Me If You Can (2023)]

داستان جذاب و همزادپنداری: کیپ پس از رد شدن از iPromise، ناامید و عصبانی می شود و این تجربه ناخوشایند را در وبلاگ خود منتشر می کند. این پست به سرعت ویروسی می شود و کیپ به رهبر غیرمنتظره جنبشی برای “غیر قابل جفت ها” تبدیل می شود. در همین حال، ریلی دتامور (Wilson Bethel)، مغز متفکر پشت iPromise، متوجه این تبلیغات منفی می شود و مجبور می شود برای جبران آبرویش با کیپ ارتباط برقرار کند.

ترکیبی هوشمندانه از طنز و احساسات: فیلم “Match Me If You Can” به خوبی بین لحظات خنده دار و احساسی تعادل برقرار می کند. کیپ و ریلی که شخصیت های متفاوتی دارند، در ابتدا با هم درگیر می شوند، اما به تدریج به هم نزدیک می شوند و رابطه ای غیرمنتظره را شکل می دهند. این فیلم هم لحظات خنده دار زیادی دارد، مانند صحنه هایی که کیپ سعی می کند الگوریتم iPromise را هک کند، و هم لحظات احساسی و صمیمی، مانند زمانی که کیپ و ریلی در مورد تجربیاتشان در عشق صحبت می کنند.

بازی های درخشان: جرجینا ریللی و ویلسون بتل بازی های فوق العاده ای را در نقش های اصلی ارائه می دهند. ریللی به خوبی شخصیت سرشار از انرژی و عزم کیپ را به تصویر می کشد، در حالی که بتل جذابیت و هوش ریلی را به نمایش می گذارد. شیمی بین این دو بازیگر غیرقابل انکار است و آنها به باورپذیری رابطه شخصیت هایشان کمک می کنند.

نکات مثبت:

* داستان اصلی و سرگرم کننده با پیامی دلگرم کننده در مورد پذیرش خود و یافتن عشق در جاهای غیرمنتظره
* بازی های درخشان بازیگران اصلی
* ترکیب هوشمندانه طنز و احساسات
* فیلمبرداری زیبا و موسیقی متن دلنشین

نکات منفی:

* برخی از کلیشه های رایج کمدی رمانتیک را دنبال می کند
* پایان فیلم قابل پیش بینی است

در مجموع، “Match Me If You Can” یک کمدی رمانتیک لذت بخش و سرگرم کننده است که با داستان اصلی، بازی های درخشان و پیام مثبتش، مخاطبان را سرگرم می کند. اگر به دنبال فیلمی هستید که شما را بخنداند و احساس خوبی به شما بدهد، این فیلم ارزش دیدن را دارد.

امتیاز فیلم در وبسایت های معتبر:

IMDB: 5.5 از ۱۰
Rotten Tomatoes: 65%
Metacritic: 55 از ۱۰۰

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x