IMDB 7.1

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Dakota Fanning , Denzel Washington , Eugenio Mastrandrea

کارگردان: Antoine Fuqua

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم اکولایزر 3

دانلود فیلم اکولایزر ۳ The Equalizer 3 2023

رابرت مک کانی در خانه خود در جنوب ایتالیا زندگی می کند. او متوجه می شود دوستانش تحت کنترل جنایتکارن محلی هستند. زمانی که اتفاقات مرگباری می افتاد، مک کانی با قرار گرفتن در برابر جنگ قصد دارد از دوستانش محافظت کند.

فیلم اکولایزر ۳ در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و ایتالیا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. اکولایزر ۳ توسط Antoine Fuqua کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Denzel Washington و Dakota Fanning و Eugenio Mastrandrea اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم اکولایزر 3 ، The Equalizer 3

اکولایزر 3 یک فیلم پرهیجان اکشن امریکایی است که در سال 2023 منتشر شد. این محصول، دنباله‌ای‌ست از دو قسمت قبلی این مجموعه که با بازی شهرام حقیقت‌فرروش و کارگردانی “آنتوان فوکوآ” ساخته شده است. در این نقد، نگاهی گذرا به اکولایزر 3 می‌کنیم.

همانگونه که انتظار می‌رود، اکولایزر 3 در برخورداری از صحنه‌های اکشن و مبارزه فراوان است، ولی به نظر می‌رسد که فیلم با تأکید بیشتر بر جنایت‌های جنایتکاران به نوعی از روحیهٔ اکشن خود دور شده است. به عبارت دیگر، این فیلم بیشتر به جزئیات جنایت‌ها توجه دارد تا به عملیات نبرد و مبارزه.

در The Equalizer 3 باز هم با شخصیت “رابرت مک‌کال” مواجه هستیم که شخصیتی با وقایع و تجربیات تلخ زندگی است. بازی حقیقت‌فرروش در نقش این شخصیت با سابقه خود چشم‌اندازی خاص به فیلم می‌دهد. او با یقین به خود و بازتاب موقعیت‌های چالش‌برانگیز در نقش خود می‌درخشد. در عین حال، فیلم بدون هدف مشخصی در رفتن به سمت جنبه‌های تاریک‌تر این شخصیت است، که باعث ایجاد ناهماهنگی در داستان می‌شود.

در کل، فیلمبرداری و ساخت فیلم بر روی هنر فیلم‌سازی تأکید دارد. در صحنه‌های نبرد، کمک می‌گیرد از زوایای دوربین مختلف، سرعت‌های متفاوت و اثرات ویژه، به‌طوری که این صحنه‌ها يک تجربه بینایی با کیفیت را برای تماشاگران ایجاد می‌کند. این صحنه‌ها همچنین شوکه کننده و به یاد ماندنی هستند، با وجود اینکه گاهی اوقات به نظر می‌رسد کلافه‌کننده و شفافیت خود را از دست می‌دهند.

The Equalizer 3 خود را درگیر در نقش داستانی کامل و جامع می‌کند، اما نکته مثبت این است که همچنان به تیم محوریت شخصیت مک‌کال خود وفادار است. پرداختن به جنبه‌های مختلف زندگی این شخصیت، از شغل و خانواده تا شخصیت‌هایی که با او ارتباط دارند، یکی از نکات قابل تحسین فیلم است.

داستان اکولایزر 3 متمایل به تضاد و مغایرت است. فیلم بخش‌های متأکد و مشخصی را به نمایش می‌گذارد که احتمالاً منجر به یک دیدگاه منفی از این فیلم می‌شود، در حالی که آن به دید تماشاگرات بیشتر و دفاع از خود مجبور می‌کند.

در انتها، این فیلم پاسخ‌ دهنده توانایی خود در ساخت کلیشه‌ های جدید، خلق صحنه‌ های اکشن معتبر و بازی فوق‌ العاده حقیقت‌ فروش می‌باشد. اما متأسفانه چارچوب و رویکرد هنری و محتوایی فیلم، اجازه نمی‌ دهد که بالاتر از متوسط‌ ها برسد. محبوبیت این فرانچایز و دیدگاه فیلم آن ممکن است موجب شود تا آن را شاهدی خوب در زمینه فیلم‌ های اکشن بداند، اما کمی از چارچوب روزنامه‌ نگاری کلیشه‌ ای به‌طور کامل بیرون آمده است. در نهایت، اکولایزر 3 یک فیلم پر انرژی و تمرکز بر اکشن، اما بدون معنای عمیق است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
‌es
‌es
9 ماه قبل

سلام آیا سانسور شدست نسخه زبان اصلیش؟

مهدی
مهدی
9 ماه قبل

سلام وخسته نباشید لطفا فیلم های هندی جدید و بدون سانسور شده دوبله بیشتر بزارید

ali
ali
8 ماه قبل

کل فیلمو انلاین دیدم شاید فقط ۲۰ درصد فیلم زیرنویس داشت :/

فرهاد
فرهاد
8 ماه قبل

سلام من عاشق فیلمهای ژانر هیجانی هستم

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x