IMDB 6.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Fatma Oussaifi , Mohamed Grayaâ , Rami Harrabi

کارگردان: Youssef Chebbi

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم اشکال تحقیق تونس

دانلود فیلم اشکال تحقیق تونس Ashkal The Tunisian Investigation 2022

در باغ های کارتاژ در تونس ساخت و سازی که توسط رژیم سابق آغاز شده بود، در اوایل انقلاب متوقف شد. دو پلیس به نام های فاطما و باتال جسدی سوخته را در یکی از این زمین ها پیدا می کنند. همانطور که ساخت و ساز به آرامی از سر گرفته می شود، آنها شروع به بررسی این پرونده مرموز می کنند. وقتی این رویداد تکرار می شود، تحقیقات وارد مرحله ای گیج کننده می شود.

فیلم اشکال تحقیق تونس در سال ۲۰۲۲ توسط کشور فرانسه و تونس و قطر ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای جنایی و درام و هیجان انگیز به تولید رسیده است. اشکال تحقیق تونس توسط Youssef Chebbi کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Fatma Oussaifi و Mohamed Grayaâ و Rami Harrabi اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
1 سال قبل

خودسوزی های مرموز و پی در پی در درون و اطراف یک مجتمع ساختمانی. پلیسی اهل خانواده که با فردی ناشناس در یک مسجد ارتباطی گمان برانگیز دارد. پلیسی دیگر که جستجو گر است. پیکرهایی سوخته که تصاویرشان نقشبند دیوار اتاق تجسس می شود. نشانه هایی از نفوذ افراد فاسد در ماجرای ساخت و ساز مجتمع، و سردرگمی پلیس در کشف راز پنهان این خودسوزی ها. احتمالا راوی در پی آن بوده است تا میان بنیادگرایان مسجد نشین با این خودسوزی ها و اتفاقاتی که سلسله وار پس یک خودسوزی در کشور تونس رخ داد و منجر به برافروختن شعله های انقلاب… بیشتر بخوانید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x