IMDB 4.5

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Akshay Kumar , Prithviraj Sukumaran , Sonakshi Sinha

کارگردان: Ali Abbas Zafar

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم استاد بزرگ و استاد کوچک

معرفی استاد بزرگ و استاد کوچک Bade Miyan Chote Miyan 2024

فیلم استاد بزرگ و استاد کوچک محصول کشور هندوستان در ژانر اکشن و علمی تخیلی و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید استاد بزرگ و استاد کوچک توسط Ali Abbas Zafar کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Akshay Kumar و Sonakshi Sinha و Prithviraj Sukumaran در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۴.۵از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Bade Miyan Chote Miyan

دو سرباز نخبه با گذشتهای آشفته برای یک مأموریت جسورانه نام نویسی میکنند که یک شرور نقابدار مرگبار، دفاع هند را تهدید میکند.

نقد و بررسی فیلم استاد بزرگ و استاد کوچک

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Bade Miyan Chote Miyan به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم استاد بزرگ و استاد کوچک ، Bade Miyan Chote Miyan

فیلم استاد بزرگ و استاد کوچک محصول کشور هندوستان در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد. فیلم هندی جدید استاد بزرگ و استاد کوچک توسط Ali Abbas Zafar کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Prithviraj Sukumaran و Akshay Kumar و Tiger Shroff در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز 8.2از 10 را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x