IMDB 4.0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Aiden Turner , Liz McGeever , Sunny Mabrey

کارگردان: Diego Silva Acevedo

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ارواح شکارچی

دانلود فیلم ارواح شکارچی Hunting Souls 2022

داستان فیلم در مورد یک زوج آمریکایی است که با مشکلات مراقبت از فرزند بیمارشان دست به گریبان هستند. آنها متوجه می شوند که یک روح اهریمنی شکارشان کرده است.

ماریا (آدله دراوس) و مارک (آیدن تارنر) یک زوج جوان هستند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. فرزندشان، جورج، به بیماری نادری مبتلا است که درمان ندارد. هزینه درمان جورج بسیار زیاد است و این باعث شده است که ماریا و مارک از نظر مالی تحت فشار قرار بگیرند.

یک روز، ماریا و مارک در خانه خود اتفاقات عجیبی را تجربه می‌کنند. آنها صداهای ناشناس، تصاویر عجیب و اشیای پرنده را می‌بینند. آنها با یک شکارچی ارواح به نام بیل (آلفا تریوت) تماس می‌گیرند تا به آنها کمک کند.

بیل متوجه می‌شود که خانه ماریا و مارک توسط یک روح اهریمنی تسخیر شده است. این روح به دنبال جورج است و می‌خواهد او را بکشد.

ماریا و مارک باید قبل از اینکه روح جورج را بکشد، او را متوقف کنند. آنها باید با ترس خود روبرو شوند و برای نجات فرزندشان بجنگند.

فیلم ارواح شکارچی در سال ۲۰۲۲ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای درام و ترسناک و معمایی به تولید رسیده است. ارواح شکارچی توسط Diego Silva Acevedo کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Aiden Turner و Sunny Mabrey و Liz McGeever اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
farhad
farhad
1 سال قبل

my love very film tarsnak

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x