IMDB 6.5

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Aisling Franciosi , Corey Hawkins , Liam Cunningham

کارگردان: André Øvredal

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم آخرین سفر دمتر

دانلود فیلم آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter 2023

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم آخرین سفر دمتر ، The Last Voyage of the Demeter

داستان فیلم در رابطه با یک کاپیتان سیاه پوست براساس رمان 1897 برام استوکر میباشد. وی یک کشتی روسی به نام دمتر را که برای حمل محموله شخصی اجاره شده بود را اداره میکند. آنها قرار است مسیری را از کارپاتیا به سمت انگلستان طی کنند. در حین سفر متوجه میشوند که محموله های آنها که شامل 24 جعبه چوبی بدون علامت میباشد، موجود خطرناکی به نام دراکولا را در خود جای داده است.

فیلم آخرین سفر دمتر در سال 2023 توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای ترسناک به تولید رسیده است. آخرین سفر دمتر توسط André Øvredal کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Corey Hawkins و Aisling Franciosi و Liam Cunningham اشاره کرد.

فیلم آخرین سفر دمتر دوبله فارسی

نگاه دراکولا بر اساس کنت اورلوک از اقتباس غیرمجاز Nosferatu (1922) است. کارگردان آندره اووردال این فیلم را به عنوان “در واقع بیگانه (1979) در یک کشتی در سال 1897” توصیف کرد. استفان کینگ، نویسنده فیلم های ترسناک پرفروش، فیلم را علی‌ رغم برخی تردیدهای اولیه تحسین کرد: “در مورد آخرین سفر دمتر شک داشتم، اما زمان خوبی است. این زمان من را به یاد بهترین فیلم‌های همر از دهه شصت و هفتاد می‌اندازد.

در این فیلم دراکولا یک عصا با سر گرگ دارد. دراکولا در کتاب ها علاوه بر خفاش و مه به گرگ نیز تبدیل می شود. سفر از ترانسیلوانیا (احتمالاً بران، خانه قلعه معروف مرتبط با دراکولا) به انگلستان در آن زمان واقعاً دشوار بود. ترانسیلوانیا در بندر کنستانتا در دریای سیاه رومانیایی در داخل کشور است، بنابراین ابتدا محموله از طریق جاده و سپس از طریق رودخانه به کشتی می رسید. پس از طریق تنگه بسفر از دریای مرمره عبور کنید و به دریای مدیترانه بروید. از آنجا، از تنگه جبل الطارق و به سمت انگلستان بروید. در زیر بادبان، این سفر هفته‌ ها به طول می‌ انجامید و در طول مسیر از سایر بنادر باری نیز تماس گرفته می‌شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Parsa
Parsa
1 سال قبل

با سلام وعرض ادب ، خیلی مایل بودم از سایت شما یه فیلم دانلود کنم ببینم ولی متاسفانه هزینه ها تمام بهاست و نت ما اندک ، ممنون از برنامه خلاقانه تون،،،،،

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x