دانلود سریال ناظر Watcher 2019 دوبله فارسی

ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز

سال ساخت: 2019

کشور سازنده: کره جنوبی

مدت زمان: 65 دقیقه

6
3
دانلود سریال ناظر Watcher 2019 دوبله فارسی
IMDB 8.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Han Suk-kyu , Kim Hyun-joo , Seo Kang-Joon

کارگردان: Gil Ho Ahn

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان سریال ناظر

معرفی ناظر Watcher 2019

سریال ناظر محصول کشور کره جنوبی در ژانر میباشد.سریال جدید ناظر توسط Gil Ho Ahn کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Han Suk-kyu و Seo Kang-Joon و Kim Hyun-joo در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان سریال Watcher

دو چی کوانگ یک کارآگاه نخبه است. او متفکر و باهوش است. او همچنین به سابقه خود در دستگیری مجرمان افتخار می کند. پس از پشت سر گذاشتن یک سری پرونده ها، او به اهمیت کار پلیس در زمینه فساد پی می برد. سپس دو چی کوانگ رئیس تیم تحقیقات امور داخلی می شود. کیم یانگ گون یک افسر پلیس و عضو تیم گشت سیار است. او با دیگران سرد رفتار می کند، اما در واقع با شخصیتی گرم رفتار می کند. او با افراد دیگر معاشرت نمی کند. او به طور تصادفی با دو چی کوانگ ملاقات می کند. دو چی کوانگ درگیر یک ماجرای غم انگیز شد که کیم یانگ گون سعی می کند آن را فراموش کند. برای کشف حقیقت پشت آن پرونده، او به تیم تحقیقات امور داخلی ملحق می شود. هان تائه جو یک وکیل محبوب است. او در گذشته به عنوان دادستان کار می کرد. او به طور غیرمنتظره ای درگیر پرونده ای شد و با وجود اینکه جانش در خطر جدی بود زنده ماند. او سپس شغل خود را به عنوان دادستان ترک کرد و وکیل شد. او با دو چی کوانگ و کیم یانگ گون آشنا می شود و به تیم امور داخلی آنها می پیوندد.

نقد و بررسی سریال ناظر

اگر از جمله هوادارن سریال و سریال باشید، به منظور دانلود سریال محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر سریال Watcher به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x