IMDB 6.6

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: David Tennant , Dolly Wells , Stanley Tucci

کارگردان: Paul McGuigan

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان سریال درون انسان

دانلود سریال درون انسان Inside Man 2022

داستان سریال Inside Man حول محور یک زندانی محکوم به اعدام به نام جفرسون گریف (با بازی استنلی توچی) می‌چرخد. گریف که یک استاد سابق جنایی شناسی است، یک ماموریت مخفی برای یک روزنامه نگار به نام بِت داونپورت (با بازی لیدیا وست) دارد. داونپورت باید از گریف برای افشای فساد در سیستم قضایی استفاده کند.

در همین حال، یک کشیش انگلیسی به نام هری واتینگ (با بازی دیوید تننت) درگیر یک موقعیت خطرناک می‌شود. واتینگ که در حال رانندگی در یک جاده خلوت است، توسط یک زن جوان به نام جینیز (با بازی دالی ولز) ربوده می‌شود. جینیز که یک معلم ریاضی است، گریف را در زیرزمین خانه‌اش زندانی کرده است.

معرفی سریال درون انسان

سریال درون انسان توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.سریال درون انسان در سال ۲۰۲۲ توسط کشور انگلستان ساخته شده است. این سریال در ژانر به تولید رسیده است. سریال درون انسان توسط Paul McGuigan کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند میتوان به David Tennant و Stanley Tucci و Dolly Wells اشاره کرد.

سریال Inside Man یک مینی سریال درام و هیجان انگیز است که توسط استیون موفات ساخته شده است. این مجموعه چهار قسمتی در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ پخش شد و از BBC One پخش شد. در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲ در نتفلیکس در ایالات متحده منتشر شد.

داستان سریال درون انسان به تدریج پیچیده‌تر می‌شود و شخصیت‌های اصلی با انتخاب‌های دشوار روبرو می‌شوند. سریال به بررسی موضوعاتی مانند عدالت، رستگاری، و قدرت انتخاب می‌پردازد.

بازیگران سریال Inside Man عبارتند از:

  • استنلی توچی در نقش جفرسون گریف
  • دیوید تننت در نقش هری واتینگ
  • لیدیا وست در نقش بِت داونپورت
  • دالی ولز در نقش جینیز
  • لیندزی مارشال در نقش مری واتینگ
  • دیلن بیکر در نقش کیسی، نگهبان زندان
  • آتکینز استیمون در نقش دیلون کمپتون، یک قاتل زنجیره‌ای
  • لوئیس اولیور در نقش بن واتینگ، پسر هری
  • ایکه چوکو در نقش کیث، یک نگهبان زندان

سریال درون انسان با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از بازی‌های قوی بازیگران، داستان جذاب، و کارگردانی تحسین‌برانگیز پل مک‌گوگان تمجید کردند. سریال در جوایز بفتا ۲۰۲۳ نامزد دریافت سه جایزه شد، از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مرد برای استنلی توچی، و بهترین بازیگر زن برای لیدیا وست.

در اینجا برخی از نظرات منتقدان درباره سریال Inside Man آورده شده است:

  • Inside Man یک مینی سریال هیجان انگیز و پرتنش است که بازی‌های قوی، داستان جذاب، و کارگردانی تحسین‌برانگیز را ارائه می‌دهد.” – The Guardian
  • درون انسان یک سریال تأمل‌برانگیز و پیچیده است که به موضوعاتی مانند عدالت، رستگاری، و قدرت انتخاب می‌پردازد.” – The New York Times
  • Inside Man یک سریال مهیج و سرگرم‌کننده است که مخاطبان را تا آخرین لحظه درگیر خود می‌کند.” – Variety
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x