IMDB 6.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Kim Sung-oh , Kim Tae-hee , Lim Ji-yeon

کارگردان: Jihyeon Jeong

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان سریال دروغ های نهفته در باغچه ام

معرفی دروغ های نهفته در باغچه ام Lies Hidden in My Garden 2023

سریال دروغ های نهفته در باغچه ام محصول کشور در ژانر میباشد.سریال جدید دروغ های نهفته در باغچه ام توسط Jihyeon Jeong کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kim Tae-hee و Lim Ji-yeon و Kim Sung-oh در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان سریال Lies Hidden in My Garden

داستان زندگی زنی را به تصویر می‌کشد که شروع به شک و تردید در زندگی شاد روزانه خود می‌کند و دو زن در تلاش برای فرار از زندگی روزمره ناخوشایند خود هستند.

نقد و بررسی سریال دروغ های نهفته در باغچه ام

اگر از جمله هوادارن سریال و سریال باشید، به منظور دانلود سریال محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر سریال Lies Hidden in My Garden به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

این سریال Lies Hidden in My Garden یک شاهکار بوده و به خوبی نماها، بصری، فیلمبرداری، بازیگری و دیالوگ ها را به نمایش میگذارد. هر صحنه هدفی دارد و طرح کلی بسیار پرتنش و پرچرب است. این سریال بسیار دست کم گرفته شده است، زیرا آن درام معمولی شما نیست و دو بازیگر اصلی زن دارد، اما قطعا ارزش هر ثانیه وقت شما را دارد. شخصیت ها به خوبی گرد شده اند و شما مجذوب همه آنها خواهید شد، حتی شخصیت های جانبی و شخصیت های شیطانی. لیم جی یون به خصوص برجسته است. من متاسفم که تقریباً تمام شده است و امیدوارم فصل ۲ وجود داشته باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x