دانلود فیلم ما ادامه می دهیم We Go On 2016

ژانر: ترسناک ، درام ، معمایی

سال ساخت: 2016

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 90 دقیقه

0
0
دانلود فیلم ما ادامه می دهیم We Go On 2016
IMDB 5.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Annette O'Toole , Clark Freeman , John Glover

کارگردان: Andy Mitton , Jesse Holland ,

کیفیت: 720

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ما ادامه میدهیم

دانلود فیلم ما ادامه می دهیم ۲۰۱۶

مایلز گریسوم به هرکسی که بتواند به او ثابت کند زندگی پس از مرگ وجود دارد، پاداش میدهد. او به لس آنجلس میرود تا به ۳ نفر که ادعا کرده اند میتوانند این کار را انجام دهند ملاقات کند، اما خبر ندارد که چه کابوس وحشتناکی در انتظارش است…

We Go On یک فیلم درام ، ترسناک و معمایی است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. این فیلم توسط Jesse Holland و Andy Mitton نوشته و کارگردانی شده است. بازیگرانی چون Annette O’Toole, Clark Freeman, Giovanna Zacarías و جان گلوبر در این فیلم نمایش داده می‌شوند.

این فیلم داستان Miles Grissom را روایت می‌کند که به شدت از مرگ می‌ترسد. برای رهایی از این ترس، او تصمیم می‌گیرد برای کسی که بتواند به او اثبات کند که پس از مرگ زندگی وجود دارد یا به او اطمینان بخشد که پس از مرگ هیچ چیزی وجود ندارد، جایزهٔ نقدی ارائه دهد. پس از صدها پاسخ که به او ارسال می‌شود، مایلز چند نفر را انتخاب می‌کند که قرار است به او در کشف حقیقت کمک کنند.

در طی این سفر، او با موقعیت‌های مرموز و ترسناکی روبرو می‌شود که ممکن است واقعا به دنبال یافتن جواب‌هایی باشد که به دنبال آن‌ها بوده است. به تدریج، معنی مرگ و زندگی پس از مرگ برای مایلز و دیگران به‌وضوح تر می‌شود و آنها چیزهایی را یاد می‌گیرند که پیش از آن درک نمی‌کردند.

اهداف و اهمیت فیلم

ما ادامه میدهیم دیدگاه غیرمعمولی از مرگ و زندگی پس از مرگ را ارائه می‌دهد. این فیلم می‌کوشد تا به تماشاگران برخی از جنبه‌های زندگی را نشان دهد که می‌توانند به ما کمک کنند در مورد این معنویت اندیشیدن و بیشتر بفهمیم. در عین حال، این فیلم با استفاده از عناصر ترسناک و فشار زا به تماشاگران هیجان می‌دهد.

آنچه این فیلم را به عنوان یک قطعهٔ دل‌انگیز می‌کند، داستان درگیرکننده‌ای است که برای تجربه روحی و اعتقادات ما به چیزهایی که هنوز نامشخص هستند، چالش برانگیز است. به‌طور کلی، We Go On برای کسانی که به دنبال فیلم‌های ترسناکی با مضمون معنوی و غنی هستند، گزینه‌ای جذاب است.

۳ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x