IMDB 6.1

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Celina Martin , Katie Douglas , Sara Canning

کارگردان: Danishka Esterhazy

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم سطح 16

معرفی سطح ۱۶ Level 16 2018

فیلم سطح ۱۶ محصول کشور کانادا در ژانر درام و معمایی و علمی فانتزی میباشد.فیلم جدید سطح ۱۶ توسط Danishka Esterhazy کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Katie Douglas و Celina Martin و Sara Canning در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۱از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Level 16

فیلم با معرفی ویوین، ۱۶ ساله، آغاز می شود که در آکادمی وستالیس گیر افتاده است. این آکادمی یک مدرسه شبانه روزی زندان مانند است که به دختران آموزش می دهد که چگونه زنان جوان کاملی باشند. ویوین با سوفیا، دختری که قبلاً از آکادمی فرار کرده است، دوست می شود. سوفیا به ویوین می گوید که آکادمی یک آزمایشگاه مخفی است که توسط یک شرکت بزرگ اداره می شود. شرکت در تلاش است تا زنانی را بسازد که مطیع و تسلیم باشند.

ویوین و سوفیا با هم کار می کنند تا از آکادمی فرار کنند. آنها متوجه می شوند که آکادمی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کردند. آنها با خطرات زیادی روبرو می شوند، اما در نهایت موفق می شوند از آکادمی فرار کنند.

نقد و بررسی فیلم سطح ۱۶

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Level 16 به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

سطح ۱۶ یک فیلم علمی تخیلی و مهیج جذاب است که دارای داستانی پرتنش و شخصیت هایی دوست داشتنی است. فیلم به خوبی کارگردانی و فیلمبرداری شده است و جلوه های ویژه آن نیز تأثیرگذار هستند.

کیتی داگلاس در نقش ویوین، بازی خوبی ارائه می دهد. او یک شخصیت قوی و مصمم است که برای آزادی خود می جنگد. سلینا مارتین نیز در نقش سوفیا، بازی خوبی ارائه می دهد. او یک شخصیت باهوش و زیرک است که به ویوین کمک می کند تا از آکادمی فرار کند.

فیلمنامه نیز خوب نوشته شده است. داستان فیلم پیچیده و جذاب است و شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند.

سطح ۱۶ یک فیلم علمی تخیلی و مهیج خوب است که مطمئناً مخاطبان این ژانر را راضی خواهد کرد. این فیلم دارای داستانی پرتنش، شخصیت هایی دوست داشتنی و جلوه های ویژه تأثیرگذار است.

۳.۳ ۶ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fatme
Fatme
4 سال قبل

الان میخوام ببیتم تیزر فیلم رو که دیدم جالب بود.امیدوارم که قشنگ باشه واقعا☆.☆

Ongodly
4 سال قبل
پاسخ به  Fatme

ارزش چندبار دیدن رو داره . تقریبا داره یه حکومت ظالم و یه ملت اکثرا احمق رو به تصویر میکشه که با شعارهای زیبا فجیع ترین بلایای انسانی رو سرشون میاره.یه چیزی تو مایه های ایران خودمون

Fatme
Fatme
4 سال قبل

زیرنویسش خرابه چرا!؟

admin
admin
4 سال قبل
پاسخ به  Fatme
سحر
سحر
1 سال قبل

قشنگه من دوستش داشتم♥️
دقیقا این دخترای ناز به مخاطب دارن میگن: گوسفند و ساده لوح نباشید. هر چ بهتون دیکته شد رو حقیقت نپندارید و کورکورانه نپذیرید… و در نهایت میگه شجاعت داشته باشید و برای نجات خودتون تلاش کنید… آشناست یاد دخترای خودمون افتادم….

H_A
H_A
10 ماه قبل

سلام بدون سانسور؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x