IMDB 4.6

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: 50 Cent , Forest Whitaker , Robert De Niro

کارگردان: Jessy Terrero

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم بی قانون

دانلود فیلم بی قانون Freelancers 2012

یک افسر اداره پلیس نیویورک در یک ماموریت کشته می شود و پسرش، به پلیس می پیوندد که در آنجا با دستیار سابق پدرش و یک گروه پلس سرکش همراه می شود.

فیلم بی قانون در سال ۲۰۱۲ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنایی و درام به تولید رسیده است. بی قانون توسط Jessy Terrero کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به ۵۰ Cent و Robert De Niro و Forest Whitaker اشاره کرد.

بازبینی فیلم Freelancers (2012)

فیلم “Freelancers” در سال ۲۰۱۲ کارگردانی شد و  با بازی “۵۰ Cent”، فارست ویتاکر و رابرت دنیرو ساخته شده است. این فیلم در ژانر اکشن، جنایی و درام است و بر روی سینماهای متعددی اکران شده است.

داستان فیلم درباره یک پلیس جوان به نام جوناس “مالاکی” موگر (بازی “۵۰ Cent”) است که پدر پلیس خود را در حین کار از دست داده و سپس توسط سربازهای پدر خود تحت تعقیب قرار می گیرد. داستان فیلم توسط یک گروه خلافکار سازمان یافته می گردد و رخ می دهد، که توسط یک فرمانده سابق پلیس به نام جو سارکون (بازی فارست ویتاکر) هدایت می شود. مالاکی در میان این گروه قرار می گیرد و با مشکلات متعددی مواجه می شود.

فیلم “Freelancers” فراوانی از عکس العمل های قدرتمند و جذاب را نشان می دهد. توانایی ۵۰ Cent در تجسم شخصیت مالاکی بسیار قابل تحسین است. او در تمام فیلم درگیر نبردهای خیابانی است و به دنبال انتقام برای مرگ پدر خود می باشد. او به عنوان یک بازیگر مشهور، این شخصیت را به طرز موثری انجام داده است.

با این وجود، داستان فیلم لحظات مبهم و گیج کننده ای داشت که باعث می شود تماشاچیان در فیلم گم شوند. همچنین، عدم وجود توضیحات کافی درباره ارتباطات بین شخصیت ها می تواند نگرانی برانگیز باشد.

روبرت دنیرو در نقش فرمانده ی دسته جمعی، نقشی که برای او خالی از لطف نبود، نمایش بسیار خوبی ارائه داد. او با نمایش کاری خود، می تواند هر تماشاچی را درگیر فیلم کند. وی در این فیلم عمیقا جذاب و اثرگذار بازی کرده است.

فیلم “Freelancers” در مجموع، یک فیلم اکشن و جنایی است که حوادث پیچیده و اثرگذاری را ارائه می دهد. با این حال، این فیلم می تواند به دلیل کمبودی در توضیحات و جزئیات داستان، برخی تماشاچیان را گیج کند. فیلم در مجموع خوب است، اما با رعایت چند اصل ساده می توانست بهتر باشد. در کل، اگر به دنبال یک فیلم اکشن-جنایی هستید که تمام تلاش خود را می کند تا شما را درگیر کند، “Freelancers” می تواند یک گزینه برای شما باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x