IMDB 6.8

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: James Marsden , Kimiko Glenn , Vanessa Hudgens

کارگردان: José Luis Ucha , Mark Fattibene , Robert Cullen ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم پونی کوچولوی من نسل جدید

معرفی پونی کوچولوی من نسل جدید My Little Pony A New Generation 2021

انیمیشن پونی کوچولوی من نسل جدید محصول کشور آمریکا و ایرلند و کانادا در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و کمدی میباشد.فیلم جدید پونی کوچولوی من نسل جدید توسط Robert Cullen و José Luis Ucha و Mark Fattibene کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Vanessa Hudgens و Kimiko Glenn و James Marsden در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۸از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن My Little Pony A New Generation

اکوستریا جادوی خود را از دست داده است و پونیها نیز دیگر با هم دوست نیستند و از یکدیگر جدا شدهاند؛ در این میان تنها سانی است که مصمم شده راهی برای بازگرداندن جادوی اکوستریا پیدا کرده و بار دیگر تمام پونیها را با یکدیگر متحد کند.

نقد و بررسی انیمیشن پونی کوچولوی من نسل جدید

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود انیمیشن محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . انیمیشن My Little Pony A New Generation به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x