IMDB 7.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: John Sparkes , Justin Fletcher , Laura Aikman

کارگردان: Steve Cox

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 7 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم بره ناقلا پرواز قبل از کریسمس

دانلود انیمیشن بره ناقلا پرواز قبل از کریسمس

انیمیشن Shaun the Sheep: The Flight Before Christmas یک فیلم تلویزیونی انیمیشنی است که در سال ۲۰۲۱ توسط Aardman Animations تولید شده است. این فیلم بر اساس مجموعه انیمیشنی بره ناقلا (Shaun the Sheep) ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی نیک پیج ساخته شده است.

داستان فیلم در مورد بره ناقلا و دوستانش است که برای کریسمس آماده می‌شوند. آنها یک درخت کریسمس بزرگ درست می‌کنند و برای همه در مزرعه هدیه می‌خرند. اما وقتی تیمی، گوسفندی کوچک، گم می‌شود، بره ناقلا باید او را پیدا کند.

بره ناقلا و دوستانش به شهر می‌روند تا تیمی را پیدا کنند. آنها در یک بازار کریسمس با یک گروه از گوسفندان دیگر آشنا می‌شوند که به آنها کمک می‌کنند تا تیمی را پیدا کنند.

در نهایت، بره ناقلا و دوستانش تیمی را پیدا می‌کنند و او را به مزرعه برمی‌گردانند. آنها کریسمس را با هم جشن می‌گیرند.

انیمیشن Shaun the Sheep: The Flight Before Christmas یک فیلم خانوادگی سرگرم‌کننده است که داستانی جذاب و شیرین را روایت می‌کند. این فیلم با تصاویر زیبا و موسیقی جذاب، مخاطبان را به دنیای بره ناقلا و دوستانش می‌برد.

در مجموع، Shaun the Sheep: The Flight Before Christmas یک فیلم خانوادگی خوب است که برای مخاطبان در هر سنی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و شیرین را با تصاویر زیبا و موسیقی جذاب ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x