دانلود فیلم پیپا Pippa 2023 دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، جنگی ، درام

سال ساخت: 2023

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 138 دقیقه

8
2
دانلود فیلم پیپا Pippa 2023 دوبله فارسی
IMDB 6.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Ishaan Khattar , Mrunal Thakur , Priyanshu Painyuli

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم پیپا

دانلود فیلم پیپا (۲۰۲۳)، یک فیلم جنگی در سبک زندگی‌نامه‌ای هندی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس زندگی کاپیتان بلرام سینگ مهتا از هنگ ۴۵ سواره نظام هند است که به همراه خواهر و برادرش در جبهه شرقی در طول جنگ هند و پاکستان ۱۹۷۱ جنگیدند. این فیلم اقتباسی از خاطرات جنگی سرتیپ بلرام سینگ مهتا، “چفی‌های سوزان” است.

داستان فیلم پیپا

داستان فیلم در مورد بلرام سینگ مهتا (ایشان خاتتر) است که یک جوان روستایی است که به ارتش هند می پیوندد. او در هنگ ۴۵ سواره نظام گماشته می شود و به همراه خواهر و برادرش، رام (پریانش پاندیولی) و منی (سونی رازدان)، در جبهه شرقی در طول جنگ هند و پاکستان ۱۹۷۱ می جنگد.

بلرام یک سرباز شجاع و با استعداد است، اما او همچنین یک مرد جوان بی تجربه است که با چالش های زیادی روبرو است. او باید با ترس از مرگ، از دست دادن دوستان و خانواده، و وحشتناکی های جنگ کنار بیاید.

در طول جنگ، بلرام و هنگ ۴۵ سواره نظام نقش مهمی در پیروزی هند ایفا می کنند. آنها در نبرد گریبپور، یکی از مهمترین نبردهای جنگ، شرکت می کنند و در آنجا بسیاری از پاکستانی ها را می کشند.

پس از جنگ، بلرام به یک قهرمان ملی تبدیل می شود. او خاطرات خود را از جنگ می نویسد و به یکی از چهره های برجسته تاریخ هند تبدیل می شود.

پیپا یک فیلم جنگی خوب است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کند. این فیلم به خوبی چالش هایی را که سربازان هند در طول جنگ با آن روبرو بودند، به تصویر می کشد.

بازی بازیگران در فیلم نیز خوب است. ایشان خاتتر در نقش بلرام سینگ مهتا بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیت یک سرباز شجاع و بااستعداد را به خوبی به تصویر بکشد.

در مجموع، پیپا فیلم جنگی خوبی است که برای طرفداران این ژانر جذاب خواهد بود. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mirsaeiid
mirsaeiid
6 ماه قبل

فیلماتون بدون سانسوره؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x