IMDB 7.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Amanda Peet , John Cusack , Ray Liotta

کارگردان: James Mangold

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم هویت

دانلود فیلم هویت Identity 2003

ده نفر که با یکدیگر نسبتی ندارند در یک شب بارانی، به خاطر نامساعد بودن جاده، مجبور به اقامت در یک مسافرخانه میشوند. مدتی بعد، مسافران، به طرز مشکوکی یکی پس از دیگری به قتل میرسند…

فیلم هویت در سال ۲۰۰۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای معمایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. هویت توسط James Mangold کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به John Cusack و Ray Liotta و Amanda Peet اشاره کرد.

Identity” یک فیلم مهیج آمریکایی است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است. این فیلم توسط James Mangold کارگردانی شده است و داستان فیلم نیز توسط Michael Cooney نوشته شده است.

“Identity” داستان ۱۰ نفر را روایت می‌کند که هنگامی که یک طوفان شدید شروع می‌شود، در یک موتل کوچک واقع در نوادا گیر می‌افتند. به مرور زمان و با وقوع وقایع مرموز و ترسناک، آن‌ها متوجه می‌شوند که یک نفر در میان آن‌ها وجود دارد که به ترتیب آن‌ها را نابود می‌کند.

در عین حال، داستان به یک بیمار روانی می‌پردازد که در دستان یک روانپزشک به سر می‌برد. این روانپزشک در تلاش است تا شخصیت‌های متعدد این بیمار را کنترل کند. با گذشت فیلم، پیوند میان این داستان‌ها روشن می‌شود و حقیقت نهفته پشت رویدادها آشکار می‌گردد.

بازیگران

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • John Cusack در نقش Ed Dakota
  • Ray Liotta در نقش Samuel Rhodes
  • Amanda Peet در نقش Paris Nevada
  • John Hawkes در نقش Larry Washington
  • Alfred Molina در نقش Dr. Malick

“Identity” با ترکیبی از سبک‌های مهیج و ترسناک، توانسته است جذابیت خاصی برای تماشاگران ایجاد کند و نظر منتقدان را به خود جلب کند. به همین دلیل، در صدر فیلم‌های مورد علاقه در سبک مهیج قرار گرفته است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x