IMDB 7.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Dev Patel , Pitobash , Sharlto Copley

کارگردان: Dev Patel

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم مرد میمونی

شخصی که قبلا جنایتکار بوده است، به تازگی آزاد شده و در هند زندگی می کند. او در تلاش است تا خود را با دنیایی از حرص و ارزش های معنوی در حال فرسایش سازگار کند…

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم مرد میمونی ، Monkey Man

فیلم مرد میمونی محصول کشور آمریکا و کانادا و سنگاپور و هندوستان در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد. فیلم جدید مرد میمونی توسط Dev Patel کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Dev Patel و Sharlto Copley و Pitobash در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز 7.2 از 10 را به خود اختصاص دهد.

داستان مرد میمونی، داستانی فلاکت‌ بار برای شخصیت اصلی است. نقش اول فیلم با بازی دیو پاتل، بازیگری که به نویسنده-کارگردان تبدیل شده است شکل گرفته است. رنج طاقت‌ فرسای سرکوب و آسیب و خشم که در باشگاه‌ های مبارزه غیر قانونی یک زاغه هندی به انتقام تبدیل می‌ شود. این فیلم، اولین کارگردانی پاتل بوده که سال‌ ها طول کشید تا پروژه مورد علاقه‌ اش به روی پرده برود. فیلمبرداری در باتام اندونزی، قبل از شیوع ویروس کرونا آغاز شد و بعد، به قول پاتل در اولین نمایش فیلم در جشنواره South by Southwest (SXSW) در دوشنبه شب، “هر اتفاق بدی که می‌توانست بیفتد، افتاد” – تأخیر ها، گیر افتادن در بلاتکلیفی اکران، قراردادی با نتفلیکس برای توزیع که رویای اکران این فیلم اکشن بلند پروازانه در سینماها را محقق نکرد.

پس از تمامی این اتفاقات، جردن پیل وارد شد. کسی که احساس می‌ کرد فیلم سزاوار اکران روی پرده بزرگ است و آن را از باتلاق فیلم‌ های درجه دو که مستقیما به استریم می‌ روند نجات داد و با استفاده از قرارداد کمپانی تولیدش با یونیورسال، آن را برای اکران سینمایی آماده کرد. این کارگردان صاحب سبک فیلم‌ های ترسناک-کمدی برای مراسم افتتاحیه حضور داشت تا کارگردانی درخشان پاتل را تبلیغ کند و به راحتی می‌ توان فهمید چه چیزی او را برای این پروژه هیجان‌ زده کرده است ( پاتل، که خود را عاشق فیلم‌ های اکشن معرفی می‌ کند، استعدادی در خلق صحنه‌ های مبارزه پر تحرک و فوق‌ العاده خشن دارد و در حال کار روی فضایی وسیع است ).

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x