IMDB 7.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Julianne Nicholson , Lily Bird , Nicolas Cage

کارگردان: Kristoffer Borgli

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم سناریوی رویایی

معرفی سناریوی رویایی Dream Scenario 2023

فیلم سناریوی رویایی محصول کشور آمریکا در ژانر کمدی و ترسناک میباشد.فیلم جدید سناریوی رویایی توسط Kristoffer Borgli کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Lily Bird و Nicolas Cage و Julianne Nicholson در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۴از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Dream Scenario

زمانی که میلیون ها غریبه ناگهان شروع به دیدن او در رویاهای خود می کنند، یک مرد خانواده بدبخت زندگی خود را زیر و رو می کند. هنگامی که حضورهای شبانهاش به شکل کابوسآمیزی در میآید، پل مجبور میشود تا ستارهی تازهیافتهاش را دنبال کند.

نقد و بررسی فیلم سناریوی رویایی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Dream Scenario به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

بزرگ‌ترین حمایت من در فیلم‌ها، سکانس‌های رویایی است. با این حال، روشی که آنها در «سناریو رویا» انجام می‌دهند، عالی بود. این فیلم یک انفجار بود. صحبت در مورد به دست آوردن همه چیز از یک مفهوم. فیلم شروع می شود و شما فکر می کنید، خوب این خیلی سرگرم کننده است، اما آنها از اینجا به کجا می روند؟ نترسید، آنها حقه های زیادی در آستین خود دارند و سواری وحشیانه در سرتاسر ادامه دارد. فیلم خنده دار است. این شامل برخی از بزرگترین خنده های تئاتری بود که در مدت طولانی شنیده ام. اما بیشتر از این هم هست در واقع کاملاً تکان دهنده و غم انگیز می شود و چیزهای واقعاً تامل برانگیزی در جریان است.امتیاز من ۸/۱۰.

بنابراین، چون چیزی در مورد این فیلم نشنیده‌ام، اصلا مهم نیست که یک تریلر یا پیش‌نمایش آن را ببینم، به سراغ این فیلم رفتم و تنها خلاصه‌ای از آن بود. در این فیلم نیکلاس کیج در نقش یک مرد خانواده بدبخت بازی می‌کند که می‌بیند زندگی‌اش زیر و رو شده است. زمانی که میلیون ها غریبه ناگهان شروع به دیدن او در رویاهای خود می کنند. وقتی ظاهر شبانه او به یک کابوس و شوم تبدیل می‌شود، پل مجبور می‌شود ستاره تازه‌یافته‌اش را دنبال کند. من فیلم را عجیب و غریب دیدم. من هنوز در حال تلاش برای پردازش آنچه تماشا کردم هستم. علیرغم اینکه در جاهایی کشیده می شد، بسیار جذاب بود و شما را به دانستن بیشتر و اینکه چرا نقش اصلی در رویا بود و البته، چرا رویاهای مربوط به او بد و خشونت آمیز می شوند، بسیار جذاب بود. داستان و مفهوم فیلم قطعاً منحصر به فرد است. جنبه های ترسناک خوب بود و صحنه های ناهنجار و در عین حال خنده دار و طنزی وجود داشت. چیزی که من را در مورد فیلم آزار داد عدم توضیح در مورد اینکه چرا مردم در مورد پل متیوس رویا می بینند. علاوه بر این، غیرقابل‌شکل بودن شخصیت‌های فیلم، اعضای خانواده، دانش‌آموزان، دوستانش و دیگران که با او مانند یک جنایتکار رفتار می‌کنند. آیا این افراد در فیلم نمی توانند تفاوت بین فانتزی و واقعیت را تشخیص دهند؟ آیا آنها آنقدر ساده لوح و گنگ بودند که تفاوت را نمی دانستند؟ نحوه برخورد با او در فیلم واقعاً باعث شد که برای آن پسر متاسف باشم. صادقانه بگویم تماشای آن هم آزاردهنده و هم سخت بود. ناگفته نماند که آنها او را به خاطر چیزی که کاملاً خارج از کنترل او بود سرزنش می کردند. باور نکردنی است. خود فیلم در بسیاری از زمینه ها بسیار افسرده کننده بود و در پایان ما هیچ آشتی با شخصیت هایی که با او بد رفتار می کردند و همچنان او را به خاطر کابوس هایی که می دیدند سرزنش نکردیم. این فیلم زمان پخش مناسبی داشت و علیرغم اینکه در بخش‌ها کند بود، سرعت خوبی نداشت. به طور کلی، این فیلم ترکیبی است. چند نکته خوب و بد وجود دارد این یک نوع فیلم است که نه خوب است و نه بد، اما خوب و عجیب است. خودت قضاوت کن وقتی میای ببینیش.۶/۱۰.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x