IMDB 5.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Eva Tavares , Sean Poague , Tori Anderson

کارگردان: Aubrey Arnason

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ساقدوش عاشق

معرفی ساقدوش عاشق A Bridesmaid in Love 2022

فیلم ساقدوش عاشق محصول کشور کانادا در ژانر کمدی و عاشقانه میباشد.فیلم جدید ساقدوش عاشق توسط Aubrey Arnason کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Tori Anderson و Sean Poague و Eva Tavares در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۸از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم A Bridesmaid in Love

ساقدوش حرفه ای کیت جیمز برای کمک به بهترین دوستش در روز عروسی اش هیجان زده است و با برادر خوش تیپ ماکسین مت، که برای عروسی خواهرش در شهر است، ملاقات می کند. آیا جرقه ها بین کیت و مت رخ می دهد؟

نقد و بررسی فیلم ساقدوش عاشق

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم A Bridesmaid in Love به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

بنده بازی توری اندرسون و بازی او را دوست داشتم. او در دو علامت مشخصه دیگر که دیده‌ام حضور داشته است و او دلیل اصلی این بود که آن فیلم‌ها حداقل قابل تماشا بودند. در یکی، او تنها نقطه روشن بود، و در دیگری، او یک عنصر مهم در تولیدی بود که به چندین روش کار می کرد. در این یکی، همه چیز خوب پیش می رفت، تا اینکه در پایان به زمان «درگیری بزرگ» رسیدیم. توری نقش یک نویسنده آزاد را بازی می‌کند که تخصصش راهنمایی و مشاوره برای عروس و عروسی است. او به نوعی شبیه یک برنامه ریز عروسی است، اما در واقع یک “ساقدوش حرفه ای” است که مشکلات یا بلایای احتمالی را حل می کند و ایده های عالی برای بهتر کردن عروسی های خوب اضافه می کند. وی این کار را برای عروس ها در ازای کمک سالم به یک موسسه خیریه شایسته انجام می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x