IMDB 3.1

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anna Telfer , Lisa Lee , Tom Arnold

کارگردان: Marc Gottlieb

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم جدال میمون و ربات میمونی

معرفی جدال میمون و ربات میمونی Ape vs Mecha Ape 2023

فیلم جدال میمون و ربات میمونی محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن و فانتزی و ترسناک میباشد.فیلم جدید جدال میمون و ربات میمونی توسط Marc Gottlieb کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Tom Arnold و Anna Telfer و Lisa Lee در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۳.۱از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Ape vs Mecha Ape

ارتش با شناخت قدرت مخرب میمون غول اسیر خود، ارتش آماده جنگ خود را می سازد. اما اولین آزمایش عملی ربات میمونی به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و ارتش چاره ای جز رها کردن گیای زندانی ندارد…

نقد و بررسی فیلم جدال میمون و ربات میمونی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Ape vs Mecha Ape به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x