IMDB 5.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anika Noni Rose , Erica Ash , Michael Jai White

کارگردان: Michael Jai White

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم جانی بلک یاغی

معرفی جانی بلک یاغی Outlaw Johnny Black 2023

فیلم جانی بلک یاغی محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن و کمدی و وسترن میباشد.فیلم جدید جانی بلک یاغی توسط Michael Jai White کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Michael Jai White و Anika Noni Rose و Erica Ash در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۱از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Outlaw Johnny Black

جانی بلک برای گرفتن انتقام مرگ پدرش متعهد میشود که برت کلیتون را به ضرب گلوله بکشد. در حالی که خود را به عنوان یک واعظ در یک شهر کوچک معدنی نشان میدهد که توسط یک لند بارون بدنام تصرف شده است، تحت تعقیب قرار می گیرد.

نقد و بررسی فیلم جانی بلک یاغی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Outlaw Johnny Black به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x