IMDB 5.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Ezgi Senler , Furkan Andic , Yigit Kirazci

کارگردان: Baris Yös

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان سریال عشق زیر شیروانی

دانلود سریال عشق زیر شیروانی Cati Kati Ask 2020

سریال عشق زیر شیروانی در سال ۲۰۲۰ توسط کشور ترکیه ساخته شده است. این سریال در ژانرهای کمدی ، خانوادگی و عاشقانه به تولید رسیده است. عشق زیر شیروانی توسط Baris Yös کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Furkan Andic و Ezgi Senler و Yigit Kirazci اشاره کرد.

Çati Kati Ask یک سریال تلویزیونی درام عاشقانه ترکیه‌ای است که در سال ۲۰۲۰ پخش شده است.

سریال داستان زندگی Aşkın و Demir را دنبال می‌کند، دو جوان که به زور مجبور به ازدواج می‌شوند و برای زندگی مشترک مجبورند در طبقه بالای یک آپارتمان در استانبول زندگی کنند. آنها در محل کار ملاقات می‌کنند و علاوه بر تفاوت‌های شخصیتی، همچنین باید با مشکلات مربوط به زندگی خانوادگی، دوستی و محل کار خود رو به رو شوند.

Çati Kati Ask محبوبیت قابل ملاحظه‌ای در میان تماشاگران ترکیه‌ای دارد به دلیل موضوعاتی که در این سریال مطرح می‌کند: عشق، خانواده، دوستی و چالش‌های روزمرهٔ زندگی.

بازیگران همچون Ezgi Şenler, Yusuf Çim, Burcu Özberk و Fırıncıoğlu Nilay در سریال نقش دارند و به موضوعات آن زندگی می‌بخشند.

این سریال طرفداران زیادی پیدا کرده است و به دلیل نگاه تازه و اصیل خود به مفهوم عشق فروردین و به یاد ماندنی در بین سریال‌های ترکیه‌ای در طول سال‌ها شناخته شده است. همچنین باعث شده است تا تماشاگران خود را با شخصیت‌های مختلف و داستان‌های آنها هم‌دل کنند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x