IMDB 7.0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Eleanor Worthington-Cox , Fern Deacon , Struan Rodger

کارگردان: Kristoffer Nyholm

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان سریال شیطان در خانه

دانلود سریال شیطان در خانه ۲۰۱۵

در آگوست ۱۹۷۷، مجموعه ای از حوادث عجیب و وحشتناک در خانه ای به ظاهر معمولی در انفیلد، شمال لندن به وقوع میپیوندد.

سریال شیطان در خانه در سال ۲۰۱۵ توسط کشور انگلستان ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای به تولید رسیده است. شیطان در خانه توسط Kristoffer Nyholm کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Eleanor Worthington-Cox و Struan Rodger و Fern Deacon اشاره کرد.

شیطان در خانه ۲۰۱۵ یک مینی‌سریال ترسناک سه‌قسمتی بریتانیایی است که بر اساس پرونده‌های واقعی احضار روح خانواده هاجسون در انفیلد، شمال لندن در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است. این سریال به کارگردانی کریستوفر نایهوم و نویسندگی استیون نیکولز ساخته شده است. در این سریال تیموتی اسپال، متیو مک‌فادین، جولییت استیونسون، النور ورتینگتون-کوکس، فیرن دیکن، رزی کاوالیرو و جوئی پرایس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال در مورد خانواده هاجسون است که در خانه‌ای در انفیلد زندگی می‌کنند. دختر بزرگ خانواده، ۱۱ ساله، به نام جانت، ادعا می‌کند که توسط یک روح تسخیر شده است. وقایع عجیبی در خانه رخ می‌دهد، از جمله حرکت مبلمان، شنیدن صداهای ناشناس و ظاهر شدن اشباح.

پدر خانواده، هری هاجسون، از روزنامه‌نگاران محلی می‌خواهد که داستان را پوشش دهند. روزنامه‌نگاران، پیتر و مارگارت هانت، داستان را باور می‌کنند و به بررسی آن می‌پردازند. آنها با گوین پیس، یک محقق ماوراءالطبیعه، تماس می‌گیرند و او نیز به بررسی خانه می‌پردازد.

پیس معتقد است که خانه توسط روح یک زن جوان به نام پولی مورگان تسخیر شده است. مورگان در سال ۱۹۳۰ در این خانه به قتل رسید. پیس و هانت سعی می‌کنند روح مورگان را آرام کنند، اما این کار آسان نیست.

سریال شیطان در خانه با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفتند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی سریال اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی پرتنش
* داستان جذاب
* وفاداری به رویدادهای واقعی

نکات منفی:

* پایان کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، شیطان در خانه یک سریال ترسناک خوب است که طرفداران فیلم‌های ترسناک را راضی خواهد کرد. این سریال داستانی جذاب و ترسناک را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x