IMDB 7.1

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Ko Asung , Lee Hee-joon , Si-wan Yim

کارگردان: Han Lee

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم نغمه به یادماندنی

دانلود فیلم نغمه به یادماندنی A Melody to Remember 2016

فیلم “افسون‌گری برای به یاد سپردن” (A Melody to Remember) محصول سال ۲۰۱۶ کره جنوبی، درامی جنگی و موزیکال است که داستانش در دوران جنگ کره می‌گذرد.

داستان فیلم:

سرباز دوم “هان سانگ-ریول” (با بازی ایم سی-وان) در طول جنگ کره، رهبری یک گروهان را بر عهده دارد. او در این جنگ متحمل مصیبت‌های زیادی شده و خانواده‌اش را از دست داده است. سانگ-ریول پس از مدتی به یک پایگاه جدید منتقل می‌شود و در آنجا با گروهی از کودکان یتیم که همگی اعضای یک گروه موسیقی هستند، آشنا می‌شود. او با دیدن غم و اندوه در چشمان این کودکان، تصمیم می‌گیرد تا به آن‌ها کمک کند و با تشکیل یک گروه کر، به آن‌ها انگیزه و امید بدهد.

نکات برجسته فیلم:

  • بازی‌های خوب بازیگران: ایم سی-وان در نقش سانگ-ریول، بازی درخشانی ارائه می‌دهد و به خوبی غم و اندوه و همچنین روحیه‌ی مهربان و دلسوز شخصیت را به تصویر می‌کشد. بازیگران کودک نیز در نقش اعضای گروه کر، بسیار شیرین و صمیمی ظاهر شده‌اند.
  • موسیقی متن زیبا: موسیقی فیلم یکی از نقاط قوت آن است. آهنگ‌های فیلم همگی زیبا و تأثیرگذار هستند و به خوبی با فضای فیلم هماهنگ شده‌اند.
  • پیام ضد جنگ: فیلم “افسون‌گری برای به یاد سپردن” پیام ضد جنگ واضحی دارد و نشان می‌دهد که جنگ چه تأثیرات مخرب و غم‌انگیزی بر زندگی انسان‌ها، به ویژه کودکان، می‌گذارد.
  • موضوع امید و انگیزه: با وجود اینکه فیلم در شرایط سخت و تلخ جنگ روایت می‌شود، اما پیام امید و انگیزه را نیز به مخاطب القا می‌کند. سانگ-ریول با تشکیل گروه کر، به کودکان نشان می‌دهد که حتی در سخت‌ترین شرایط هم می‌توان امیدوار بود و برای آینده‌ای بهتر تلاش کرد.

بازخوردها:

فیلم “افسون‌گری برای به یاد سپردن” با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. منتقدان از بازی بازیگران، موسیقی متن فیلم و پیام ضد جنگ آن تمجید کردند. این فیلم همچنین در مراسم‌های مختلف جوایزی را به دست آورد، از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد برای ایم سی-وان در مراسم Baeksang Arts Awards.

در مجموع، فیلم “افسون‌گری برای به یاد سپردن” یک فیلم کره‌ای خوب و تأثیرگذار است که با داستان احساسی خود، بازی‌های خوب بازیگران و موسیقی متن زیبا، تماشاگران را به تامل وادار می‌کند. اگر به دنبال فیلمی با مضمون ضد جنگ و پیام امید هستید، دیدن این فیلم را به شما توصیه می‌کنم.**

امیدوارم از این توضیحات لذت برده باشید!

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x