IMDB 0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anika Noni Rose , Corey Burton , Jeff Bennett

کارگردان: Michael D. Black

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم پرنسس های لگویی دیزنی ماجراجویی در قلعه

دانلود انیمیشن پرنسس های لگویی دیزنی ماجراجویی در قلعه ۲۰۲۳

تیانا، موانا، سفید برفی، راپونزل و آریل در یک ماجراجویی به سر می برند و هر کدام به طور غیرمنتظره ای به قلعه ای مرموز منتقل می شوند. مدت کوتاهی پس از رسیدن، آنها به زودی متوجه می شوند که گاستون نقشه ای شیطانی برای تسلط بر همه پادشاهی های آنها در نظر گرفته است. شخصیت های پرنسس باید برای حل چالش های پنهان در اعماق دیوارهای قلعه با هم همکاری کنند و سعی کنند خود را نجات دهند…

فیلم پرنسس های لگویی دیزنی ماجراجویی در قلعه در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای انیمیشن و ماجراجویی و کمدی به تولید رسیده است. پرنسس های لگویی دیزنی ماجراجویی در قلعه توسط Michael D. Black کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Anika Noni Rose و Jeff Bennett و Corey Burton اشاره کرد.

انیمیشن LEGO Disney Princess The Castle Quest یک انیمیشن پخش تلویزیونی انیمیشن ویژه محصول ۲۰۲۳ است که بر اساس هر دو سری بازی‌های لگو دیزنی و پرنسس دیزنی ساخته شده است. این یک تلاقی بین چندین شخصیت است که در فیلم‌های تولید شده توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی و اولین فیلم ویژه لگو بر اساس این فرنچایز به نمایش درآمده است.

داستان فیلم در مورد پنج پرنسس دیزنی، یعنی تیانا، موآنا، سیندرلا، راپونزل و آریل است که هر یک به طور غیرمنتظره به یک قلعه مرموز منتقل می‌شوند. آنها به زودی متوجه می‌شوند که گاستن، یک شکارچی بدنام، یک طرح شیطانی برای تصاحب همه پادشاهی‌های آنها دارد. شخصیت‌های پرنسس باید با هم کار کنند تا چالش‌های پنهان در دیوارهای قلعه را حل کنند و پادشاهی‌های خود را از گاستن نجات دهند.

این انیمیشن با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان فیلم، بازی بازیگران و جلوه‌های ویژه آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و خانوادگی یاد کردند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه زیبا
* پیام آموزنده در مورد اهمیت دوستی و همکاری

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، LEGO Disney Princess The Castle Quest یک فیلم انیمیشن خوب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را با پیامی آموزنده در مورد اهمیت دوستی و همکاری ارائه می‌دهد.

در اینجا برخی از نکات جالب در مورد این انیمیشن آورده شده است:

* این اولین فیلم انیمیشن لگو است که شخصیت‌های پرنسس دیزنی را به تصویر می‌کشد.
* این فیلم توسط مایکل دی. بلک، کارگردان فیلم‌های لگو مینیون‌ها و لگو نینجاگو ساخته شده است.
* موسیقی متن فیلم توسط دواین ایگان و مایکل پری نوشته شده است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x